A szolgáltató nevében keresik meg az ügyfeleket.

A UPC Magyarország honlapján hívta fel ügyfelei figyelmét, hogy az utóbbi hetekben megszaporodtak azok az esetek, amikor ismeretlen személyek a szolgáltató nevében adategyeztetésre hivatkozva telefonon keresik meg az ügyfeleket és elkérik személyes adataikat. 

A UPC Magyarország arra kéri ügyfeleit, hogy minden olyan esetben, amikor adategyeztetési céllal a cég nevében keresik őket telefonon, ellenőrizzék, hogy milyen telefonszámról érkezik a hívás, annak érdekében, hogy az esetleges visszaéléseket megelőzzék.
A UPC Magyarország ügyfeleit az alábbi számokról kereshetik, és ha nem az alábbi számok valamelyike látható a kijelzőn, akkor kérik az ügyfeleket, hogy azonnal bontsák a vonalat.
+ 36 70 458 xxxx - Ügyfélszolgálat, Támogató területek
+ 36 1 510 xxxx - Értékesítés
+ 36 1 798 88 88 - Kockázatkezelési Csoport
A társaság kéri, hogy amennyiben valaki hasonló visszaélést tapasztal, mielőbb jelezze az 1221-es ügyfélszolgálati telefonszámon.


HA TETSZETT A CIKKÜNK, KÉRJÜK LÁJKOLD ÉS OSZD MEG MÁSOKKAL IS! KÖSZÖNJÜK!